Yılbaşında gösterim başına geçtiğinden beri işin suyu kaçtı, 0,6 tl tbm nedir arkadaş, normal zamana kıyasla 3tl olması lazım aslında, gösterim başına geçmesinin sebebi buymuş demek ki, bir de kazançlarınızda değişiklik olmayacak deyip kandırdırlar resmen, iş kumara döndü kasa kazanıyor sürekli, tam %80 kayıp var.
1.2 tl sanki reklam veriliyor da google'a, en düşük tbm teklifi 50-100tl ama bizim panelde 1.2 tl kazanıyoruz gardaş diyor yarısı sana yarısı bana 0.6 tl, madem öyle ben de 1.2 tl den reklam açayım google'a, var mı 1.2 tlden reklam açıp tıklama alabilen babayiğit?