WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de aksine kötü oyuncular arasında harcandığını düşünüyorum. Sanki kadro kalitesi iyi olsa patlama yapacakmış gibi bir oyuncu.
Keşkee. Keşke öyle olsa da utandırsa beni