2. Posttaki bayrak bizim arkadaşlar. Cumhuriyetle yıldızın şekli değiştirildi sadece. Eski hali daha yıldızdı. Belki de bayrağındaki yıldızı yıldıza benzemeyen tek ülkeyizdir 😀
Özetle bayram bizim

Zaten İran'ın bayrağımızı paylaşmasına ihtiyacımız yok
Şahsen benim beklentim de yok