son mesajın 2015 yılında atıldığı bu konuyu nereden buldunuz da yazdınız
tarayıcıya geçiş yapınca acaba forumda kullananlar var mı diye bir bakayım dedim hocam. konu başlığı olunca da insanlar haberdar olması açısından tekrar "hortlatmak" istedim konuyu.