opera'nın son güncellemelerle sapıtması ve bir türlü düzelmemesinin neticesinde geçmiş bulunuyorum.
ilk izlenimlerim gayet iyi ve stabil olduğu yönünde.
chrome'un opera'laşmış hali gibi düşünebilirsiniz.
son mesajın 2015 yılında atıldığı bu konuyu nereden buldunuz da yazdınız