opera'nın son güncellemelerle sapıtması ve bir türlü düzelmemesinin neticesinde geçmiş bulunuyorum.

ilk izlenimlerim gayet iyi ve stabil olduğu yönünde.
chrome'un opera'laşmış hali gibi düşünebilirsiniz.