Eskiden babamın Kangoo bir arabası vardı. Keyifle binerken ön yolcu kapısını açıp kapattığımızda çıkan tak tak diye bir ses arabadan soğutmuştu
🙂
Bugün fluence aracımda da kapıyı açarken aynı sesi duydum ve irkildim. Gerçekten insanı arabasından soğutan bir ses. Bakımlı, binlerce kilometre sadece ben kullanarak bindiğim bir araç. Neden bu oldu inanın anlam veremiyorum. Renaultta bu sesin olmadığı araçla karşılaşmak da güç 😁
Bundan nasıl kurtulabiliriz?