Konu
site kime ait fenerbahce
22-05-2024, 22:29:38
#15
Mtg18100
anilguler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yapsın ne olacak. Millet r10'u imleme olarak kullanıyor, kimsenin sesi çıkmıyor o zaman.
Adamlar multi üye. Attığı mesajlara bakarsan sadece diğer üyeliklerin konularını öne çıkardığını görürsün. O da forumda yasak.