anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapsın ne olacak. Millet r10'u imleme olarak kullanıyor, kimsenin sesi çıkmıyor o zaman.
Adamlar multi üye. Attığı mesajlara bakarsan sadece diğer üyeliklerin konularını öne çıkardığını görürsün. O da forumda yasak.