Mtg18100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site sahibi geçen konu açtı, sen de altına üye oldum takipteyim diye yorum yaptın. Bu konuyu açma amacın da sadece reklam.

Zaten 3'ünüz multi üyesiniz. Burada milleti kandırmayın.
Yapsın ne olacak. Millet r10'u imleme olarak kullanıyor, kimsenin sesi çıkmıyor o zaman.