2 gün önce site sahibinin konusuna yorum yapmışsınız.
Bu sabah başka bir aynı siteyi öven kullanıcının konusuna yorumda bulunmuşsunuz.
Şimdi ise sanki daha önce site sahibini tebrik etmemiş gibi bu site kimin çok beğendim satın alacağım diyorsunuz. Gerçekten tuhaf.