Bu ekran kartının modası geçti artık. Biraz daha bütçe yükseltip 4060 almak gerekiyor. Aksi halde çok düşük FPS ile oyun oynamak zorunda kalırsınız ki o da tatmin etmez. Ki bana kalırsa oyun laptop'tan da oynanmaz, orası ayrı