13ü kesinlikle önermiyorum 1 sene kullandım hastalıklı cihaz. kamerası sıkıntı ön kamerası çok çok kötü bence almayın. 14 veya 13 ün pro ve üstünü alabilirsiniz düzünü asla önermiyorum