Metrix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 pro satıyorlar forumda 1 haftadır 30 - 35 e ayrıca gördüğüm kadarıyla 1000 tl ye kalıcı imei atanlarda var forumda iphone 15 e yani 13 yerine 15 e geçmek daha mantıklı olabilir
kalıcı ımei olmaz iphonedde dostum