Az önce gelen son mail ile birlikte siteyi kapatmaya karar verdim , bu işe ya yani bir domain ve site ile yada alternatif bir yöntem bularak devam edeceğim ancak şimdilik siteyi kapatıyorum.
Selamlar, şikayet etmişlerdir büyük ihtimal, sponsor reklam çıkan bir sürü site var ve eBay, Amazonda da aynı şekilde çok ucuza satanlar var. Bunlara niye dokunmuyorlar acaba? Orası da ayrı bir durum.