neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okuyan çıksın yorum dahi yapmayın
Normalde direkt çıkacaktım da; benim enerjim de negatif.

Negatif + Negatif = Pozitif

Belki hayatım düzelir şimdi.