Merhaba, Quka Soft altyapısından ticimax, tsoft ya da ikas'a geçme gibi bir düşüncemiz var. Yıllık 50 bin TL gibi bütçemiz var. Siz olsanız hangisini seçerdiniz? Lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız?