Konu
Berberimin fiyatlandırması +r10
22-05-2024, 17:58:02
#109
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
Saç + Sakal + Yıkama + Fön + Şekillendirme 350 ödüyorum. Bende pahalı diyordum senin konunu görene kadar. İnsaflıymış bizimki. Traş ettikten sonra yıkama bedava yapılıyor. Ona bile 250 yazmış 😂😂😂😂