Saç + Sakal + Yıkama + Fön + Şekillendirme 350 ödüyorum. Bende pahalı diyordum senin konunu görene kadar. İnsaflıymış bizimki. Traş ettikten sonra yıkama bedava yapılıyor. Ona bile 250 yazmış 😂😂😂😂