hocam doğru olabilir,genelde özel sağlık kuruluşlarına yönlendiriyorlar sağlık raporu için,daha hızlı alınıyor.
Dolandiracak adam 25tl istemez. 1 çikolata parası. İnsan bazen o kadar dara düşüyor ki gururunu ezip geçebiliyor.
Yinede sizin kararınız