Merhaba arkadaşlar iktisat mezunuyum. B grubu memurluklara başvurmak için sadece Genel Kültür - Genel Yetenek sınavına girmem yeterli mi.
Lisans mezunları B grubu memurluklara KPSS3 puanı ile başvurabiliyor.
KPSS3 puanımın hesaplanması için Alan sınavına girmem gerekiyor mu ?
Başvuru son gün yarın emin olmak için soruyorum. Teşekkürler.