CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam +44 hat alıp internet paketi satın alırım. Bu Türkiye de datayı nasıl sayıyorlarsa 20 gb yetmiyor adamların 6 gb yetiyor.
Katılıyorum