Çok uzun yıllar makale yazarak çocuklarıma baktım, çok severek yaptığım bir işti... Ama hem çok yorucu hem de geliri hak ettiğinden daha az maalesef. Artık müşteri temsilcisi oldum. Keşke devam edebilseydik, artık bitse de bitmese de bir önemi yok incittiler bizi
İnan hocam bende makale yazarak çok işler yaptım. Allaha şükür çok kazandırdı. Umarım devamı da gelir. Dediğiniz gibi yorucu bir iş, geliri az. Ancak ek gelir olarak güzel bir avantaj.