Insanlar gün boyu pc basinda beklemiyor hocam. Ama gün boyu defalarca r10 a bakiyoruz
Benim tanıdığım insanların %95'i gün boyu pc başında r10'da hocam. Ek olarak daha önce anket yapılmış full desktop çıkmış
R10'da aktif iseniz mecbur masaüstünde takipte oluyorsunuz.
Konu Linki