MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğunluğun telefondan girdiğini sanmıyorum hocam. Ayrıca baya büyüktü hocam küçülttü sağolsun.
Insanlar gün boyu pc basinda beklemiyor hocam. Ama gün boyu defalarca r10 a bakiyoruz