GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 200 tl veriyorum bilmiyorum ama cok buluyorum ya.
Zaten çok ya saç alt tarafı
Daha da artarsa makinr alıp kendim kesicem gerekirse 3 numara gezerim