Web dünyası yakın gelecekte şekil değiştirecektir diye düşünüyorum. İnsanların arama motoru kullanma sıklığı azalacak diye düşünüyorum. Yapay zeka aradığımız birçok sorunu bizlere istediğimiz şekilde sunabilecek başarılı bir araç haline gelecektir ki kaldıki şuanda bile başarılı olduğu söylenebilir. Görsel ve işitsel anlamda içerik üretimi devam edecektir elbette. Ancak text tabanlı blog devrinin de yavaş yavaş sona ereceğini düşünüyorum. Elbette bitmeyecetir. Hatta böyle bir senaryoda geriye sadece çok kaliteli ve niş içeren bloglar webe tutunabileceklerdir kanımca.