Allah bereket versin hocam, ben kendi sitelerime daha hızlı yazı girebilmek adına yapay zeka kullanmıştım. Söylediğiniz gibi site resmen çöp oldu.
Hocam ben pek anlamıyorum çöp olur mu bilmem ama. İnanın müşterilerinin yazdıklarını ses dostlarını görseniz adamlar ağlıyor resmen. Bir dünya para vermişler makalelere, şimdi sorunları çözmek için başkalarına para ödüyorlar ve yeni makaleler için bana ödeme yapıyorlar. Gerçekten bu yazılar üzerinden müşteri çekmek isteyenler için elle yazılmış makaleden vazgeçilemiyor.