Yapay zeka tercih eden çok sayıda kişi mevcut sanırım özellikle blog sitelerinde.
Ama site üzerinden hizmet satan kişiler, işini şansa bırakmamak; için elle yazılmış, özel araçlar ile analizleri içine alan, okuyucuyu bağlayan nitelikte içerikler istemekte.
Bana gelen müşterilerin bir çoğu yapay zeka makaleleri konusunda oldukça muzdarip. Etmedikleri beddualar kalmıyor.
Zamanında fark etmeden eklemişler. Şimdi 301 hatası gibi çeşit çeşit sorunu temizlemekle uğraşıyorlar.
Bu işten dili yananlar, sipariş öncesi "Yapay zeka kullanılmadan olmalı" şeklinde söze başlıyor.
Yapay zekanın sonuçlarını istedikleri gibi alamayanlar eski tip makale yazan kişileri mumla arıyor.
Ben de bu tarz işlere girmeden alnımın teri ile içerik üreten biri olarak iş almaya devam ediyorum
Allah bereket versin hocam, ben kendi sitelerime daha hızlı yazı girebilmek adına yapay zeka kullanmıştım. Söylediğiniz gibi site resmen çöp oldu.