beetle_juice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortalı calisisansan gib.gov.tr den sosyal içerik üreticisi vergi muafiyeti den faydalanabilirsin (YouTube da nasıl basvurulacagi var izleyerek yapabilirsin kolay işlem)

SSK li çalışan değilsen bağkur borcu çıkacaktır.

Birde bir zmanlar duymuştum %5 + %15 (vergi kesintisi) komisyon ile ödeme alanlar varmış. (Nerede bulunur kimdir bilmem)

Ekleme: muafiyeti emekli veya sgkli birinin üzerinden başvurup adsense i de onun hesabına yönlendirebilirsin
sgklı çalışıyorum fakat ödemeler düzenli olur mu emin değilim bir kez çeksem bu şekilde ilerisi için başka ödemeler çıkar mı acaba