öncelikle Allah rahmet eylesin, başınız saolsun. karşı tarafın avukatı cezayı üstlenmemek adına her türlü yalana gidecektir. düşük kalori vs. hikaye olay ama siz bu olayın peşine mutlaka düşmeniz ve avukat tutmanız gerekiyor. aile avukatınızdan ziyade sadece yaralanmalı ve ölümlü trafik kazalarına bakan uzman avukatlar var,sizden ücret bile talep etmeden kendileri dava takibini yapıyorlar, tazminat olursa komisyon istiyorlar. ayrıca sigortaya da dava açmayı unutmayın. burda yazılan bilgilerin hiçbiri sizin yapmanız gereken işlerin tamamını kapsamayacak, o yüzden en iyi tavsiye bir uzmanla görüşmeniz
Amin. Belki biliyorsunuzdur. Kasıtlı dava verme olayı olabiliyor. Bu yüzden güvendiğim birisine vekalet verdim. Daha tazminat tarafını avukatla hiç konuşmadık. Önceliğimiz ceza davası olduğu için tazminat tarafı nasıl yürüyor bilmiyorum. Biz hem sigortadan hem de karşı taraftan tazminat alabiliyor muyuz?