ibrahim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başın sağolsun. Acıyı yaşayan bilir. Dediğiniz gibi sabıkası olmasa o kadar ceza almazdı.
Tekrardan başınız sağolsıun hocam