Aphid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz yıllarda, sokağa kaçan van kedisi cinsinde bir kedim vardı yolun kenarında kendi halinde giderken Land Rover marka bir araç bile isteye hayvanın üzerine sürüp kasten öldürmüştü. Avukatım ile birlikte olayı çok üsteledik sabıkalı olduğundan dolayı 5 ay 14 gün ceza almıştı (Tabi onu da kefaretle falan la yatmadı da neyse). Sabıkası olmayan birisi olsa ceza bile alacağını sanmıyorum.
Başın sağolsun. Acıyı yaşayan bilir. Dediğiniz gibi sabıkası olmasa o kadar ceza almazdı.