Sayfa gecisleri super hizli gercekten. Tebrik ederim.
Gereksiz dil takintim

ile bir yorum: site 'kisisel' bir site (ismine bakarsak). Biz yok, Ben var. Bence tum metinleri tekillestirmelisiniz: yerine 'Hakki
mda', 'neler yapiyo
rum', 'neden
benimle calismalisiniz'
Çok teşekkürler yorumunuz için. Bu konuya ben de çok takıyorum. Dediğim gibi siteyi henüz tamamlayamadım, aslında bu benim kararsızlığımdan kaynaklanıyor biraz. Siteye Google ADS gibi hizmetler ekleyip freelancer arkadaşlarıma yönlendirsem mi diye düşünüyorum. Bu sefer de isim Çağatay Günaydın fakat ajansmış gibi saçma bir imaj olacak, fakat arkada bir ekibin olduğunun bilinmesi de daha çok güven verecek daha kurumsal duracak. Ne şekil ilerlesem karar veremedim