Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 google güncellemesi sonrası yapay zeka içerikleri komple çöp olur. Webtekno, Onedio yapay zeka kullanmadıkça sektör bitmez. Bu tarz devlerin amacı Google'a erişmenin yanında kullanıcıya da erişmek. Bizim R10 bloggerları sadece Google'a erişmenin derdinde. Asıl önemli olan kullanıcı doyurabilmek, Google'ı değil. Yapay zeka kullaniciyi doyuramiyor. Aynı şeyleri tekrarlayıp duruyor.
Kesinlikle bunun önüne geçilmesi gerekiyor. Şu an birçok blog sitesi chatgpt gibi yapay zeka ile yazdırılmış yazılarla çöp oluyor.