HSD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Resimdeki binanın en üstünden en alt katına düştüm, parası tatlı diye kendinizi kaptırmayın çok daha güzel işler var...
Gerçekten yaşayacağınız varmış, umarım ne bu ne de buna benzer bir olayla karşılaşırsınız tekrardan