Nerede yaşamak istiyorsanız oraya gidin, ama bu kafayla hiç bir ülkede mutlu olamayacaksınız.

Sorun ülkeyle alakalı değil sizinle alakalı, ülkeyi çöplüğe çeviren sizsiniz, multeciye Erdoğan' a ona buna suç atarak bundan kurtulamazsınız.

Ama ben gitmeniz taraftarıyım, kendi ülkesine komşusuna ailesine faydası olmayan insanın bize faydası ne?

Çıkın çıkın gidin bence, Avrupa'ya gidin, Amerika'ya gidin, Afrika'ya gidin. Boşaltın ülkeyi işe yarar birileri gelsin.