Diğer ülkelerde buradan gidenleri beklemiyor. Ah bir Türkler gelse de burada çalışsa diye dört gözle beklemiyor.
Paranız olmadan, iyi derecede gittiğiniz ülkenin dilini bilmeden oralarda sürünürsünüz.
Hele hele kaçak giderek.
Vatandaşlık sahibi olmadan bir ülkeye gidip uzun vadede mutlu olamazsınız.
Amerika ya mülteci statüsü ile gidebilirsiniz ama bir daha asla Türkiye'ye dönemezsiniz. Döndüğünüz takdir de sizi tekrar almazlar. Bir yakınınız vefat eder, mutlaka Türkiye'ye gelmek zorunda olacağınız bir durum hasıl olur, buradaki gibi suriyelilerin bayramı ülkelerinde yapıp geri döndüğü gibi geri dönemezsiniz.