Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir konuyu da siyasete çekmeyin ya.


İlla inşaat aramana gerek yok. Portakal, pamuk, çay toplama işlerinde de iyi para var. Bilhassa çay toplamanın ücreti yüksekti.
çekmek istemem tabii ki neden öyle bi şey yapayım!? memleket güllük gülistanlıkta benim haberim yok... enflasyon ortada. o yüzden ister istemez konu oraya gidiyor. uzatmayalım haklısın...

bu arada; portakal, pamuk ve çay toplamak o kadar kolay şeyler değil. tabii ki her mesleğin kendine göre zorluğu var ama bunlar ayrıca el becerisi istiyor.