Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur bir değil birkaç yerde bu şekilde gördüm ve iş ilanı da bulamadığım için teyit edemedim

Doğrudur bir değil birkaç yerde bu şekilde gördüm ve iş ilanı da bulamadığım için teyit edemedim

Askerlik yapmadığım için olmuyor maalesef.

Abi dediğim gibi rahatımın derdinde değilim zor olduğunu da biliyorum o yüzden o kadar veriyorlar, eğer şu anda ihtiyaç varsa babanla görüşüp bana haber verebilirsen çok sevinirim.
Biz İstanbul'dayız dostum. Babam da şu an Karadağ'da bir sitenin fayanslarını yapmaya gitti yaklaşık 6 ay olmayacak burada.