Arkadaşlar sanırım biraz yanlış anlaşıldım. Çok şükür kendime güveniyorum ve orta-uzun vadeli kendime güvendiğim planlarım var, birkaç sene içinde çok güzel yerlere geleceğimi biliyorum. Bir süredir sorunlar yaşıyorum ve 3-4 aylığına en azından 2 asgari ücret kazanabilir miyim diye bakınıyordum.
Cevaplayan herkese teşekkürler, bir gün bu konuyu alıntılayıp nereden nereye diyeceğim, sevgiler ❤