Sayfa gecisleri super hizli gercekten. Tebrik ederim.
Gereksiz dil takintim ile bir yorum: site 'kisisel' bir site (ismine bakarsak). Biz yok, Ben var. Bence tum metinleri tekillestirmelisiniz: yerine 'Hakkimda', 'neler yapiyorum', 'neden benimle calismalisiniz'