Sayfa gecisleri super hizli gercekten. Tebrik ederim.
Gereksiz dil takintim

ile bir yorum: site 'kisisel' bir site (ismine bakarsak). Biz yok, Ben var. Bence tum metinleri tekillestirmelisiniz: yerine 'Hakki
mda', 'neler yapiyo
rum', 'neden
benimle calismalisiniz'