sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milletimizin gözü çok yukarıda. Doyumsuzluk var yani maalesef. Elbette her zaman en iyisi için çalışalım fakat psikolojik olarak bitik bir durumdayken hiç bir ümit vadetmiyoruz. Hakkımızda hayırlısı olsun ne diyeyim.
Gösteriş budalalığı, görgüsüzlük, lüks düşkünlüğü ve tüketim çılgınlığı almış başını gitmiş durumda.
Ne modern batı, ne de geri kalmış asya afrika toplumları bizim bu ucube kültürümüzün yanına bile yaklaşamıyor. Mutsuzluğumuzun en önemli sebebi de bu olabilir.