looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,5 yıl arabistanda kaldım. O gençlerin durumunu çok iyi biliyorum. Aileleri kendi ülkesindeyken bu gençler yılarca aileden uzak geçim mücadelesi veriyor. Sosyal ve hukuki hakları yaşam şartları çok kötü. Tüm olumsuzluklara rağmen bizden daha mutlu hayat yaşıyorlar. Bizim gibi müzmin mental yorgun değiller.


Açtığım konunun özü de tam olarak buydu, iyi yakalamışsınız.
Milletimizin gözü çok yukarıda. Doyumsuzluk var yani maalesef. Elbette her zaman en iyisi için çalışalım fakat psikolojik olarak bitik bir durumdayken hiç bir ümit vadetmiyoruz. Hakkımızda hayırlısı olsun ne diyeyim.