bunlar hep sosyal medyanın etkisi

Hocam seneyede airwrap var onu alıcam
Nişanlılığı gördüm hocam ve ayrıldıktan sonra karar verdim.
Evlenmeyeceğim.
Bir yıl kadar nişanlı kaldım sadece ama bana bir ömür yeter onlar... Bu kadar saçma şeyler görmedim.
İyi ki nişan atmışız.
Kişiye göre değişir bende nişan attım 3. AY'da. İlişkide iki tarafta ben aslanım derse gitmez hocam. Hangi kız uygun olsun spot alalım der? Anne babamız bile yenisi ister ben milyardan birini buldum bu fırsatı kaçırmam
size 1 yıl boyunca her gün 1 türk kahvesi yapsa/ısmarlasa o zaman makineyi bedavaya getirmiş olacaksınız 😂😂😂
Onunda makinesi var haftaya da onu alıcaz neden hatırlattın :/
ikinci evliliğimin 10. yılından selam
tam zamanında halletmişim bu işleri
Abi yaş çok önemli gerçektende enerji motivasyon erken yaşta evlilik bence en iyisi