reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş para kazanmaktan bahsetmemiş demek istediği şey mutsuzluk ve ülkedeki yaşam kalitesinin düşmesi.

Önce dil öğrendim egerki bı fırsatını bulursam yurtdisina gidicegim.

Çünkü Türkiye'de birisi sizi öldürse ve bı tandiigi olsa 6 ay yatmadan çıkar dışarıya yani şans eseri yaşıyoruz.
Bu durum heryerde geçerli aslında. Yurtdışı deyince "Türkiye olmasın da neresi olursa olsun" mantığında olursanız Çin İran Azerbaycan hepsi yurtdışı. Fakat siz Amerika, ingiltere, kanada derseniz oraya gitmenin hayaliyle yaşayacağıma şansa yaşarım daha iyi. 1000 kişiden 1 kişiyi bile nazlana nazlana almayan adamlar sadece dil için kimseyi almazlar. Ayrıca yabancı vatandaş olduğunuz için ikinci sınıf durumunda olacaksınız hep.