Suudi Arabistandayım 1 aydır. Burada adını hiç duymadığım Afrika ülkelerinden işçi olarak gelip bütün ailesinden uzakta sabahtan akşama kadar makine gibi çalışan ve hala yüzü gülümseyen insanlar gördüm. Türkiye'de birisine selam verince bön bön bakıyor, bıçak yer miyiz korkusu yaşıyorsunuz. Güzel ülkemiz göç sebebiyle kötüleşti diyoruz ama göç edilen ülkelerin toplumu bile bizden daha mutlu. Nedir bu karamsarlığın sebebi, çözemedim gitti.