farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun beyler yengeniz üzülmüş şimdi türk kahvesi ısmarladı avutmak için 150₺ kardayım 😂😂😂
size 1 yıl boyunca her gün 1 türk kahvesi yapsa/ısmarlasa o zaman makineyi bedavaya getirmiş olacaksınız 😂😂😂