Onu bunu bilmem, r10'daki en sevmediğim ve belki de %95'in (doğru insan olmak şartı ile) en nefret ettiği konu şudur. Başıma en az 15 kez gelmiştir. Adam işi alıyor 20 bin liramı alıyor, 4 ay sonra geliyor işi yapamıyorum diyor. Eee ne oldu? Parayı da yarım yamalak iade ediyor veya kısmî iade ediyor. Sonra da tabiki yok kurumsal yok platin üyeler kollanıyor diye konular açılır. Bazı gerçeklerin üstünü örtülmüyor ne yazık ki. Yanlış yanlıştır. Madem ticaret dönen bir forum burası, biriyle alakalı negatif yorum yapıldığında, onun kalkması için belirli kriterlerin olması gerektiğini düşünüyorum ki çoğu kişi de böyle düşünüyordur.
Örnek vereyim yarın 10 kişiden 20'şer bin liralık iş alsam 200 bin lira ile o anki işimi görüp herkese 2 ay sonra ödeme yapmaya başlasam bu ticari ahlak ve hatta ticareti de boşverin, insanî ahlaka yakışır bir durum olur mu? Bazı forum üyeleri de bu olayı adeta kendilerine iş hâline getirmişler. Ucuz fiyattan işi alıyorlar, sonra iş çıkıyor 3 katına 3 aylık zaman gidiyor, iş yapılmıyor, işveren mağdur. Öbürü gelip ben de emek verdim al sana en başta anlaştığımız ücret diyip ödenen ücretin belki yarısını yolluyor, trade sonra kalkıyor. Ne anladım ben bu işten...