Kerrigan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ağlamam dostum sen 6-0 yendin 1-0 yendin ben bunları kabulleniyorum ağlamıyorumda neyse fazla tartışmaya gerek yok haftaya sokaklara şampiyonluk kutlamasına bekleriz