Konu
Hakemsiz&Şikesiz Olunca Sonuç ;
19-05-2024, 21:36:46
#22
Tabut
Kerrigan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben ağlamam dostum sen 6-0 yendin 1-0 yendin
ben bunları kabulleniyorum ağlamıyorumda
neyse fazla tartışmaya gerek yok haftaya sokaklara şampiyonluk kutlamasına bekleriz