Maskesiz düşüncelerimi buraya aktarabilsem keşke.

Evlilik kadın haklarını ve toplum düzenini koruyan bir sözleşmedir. Çocuk yoksa / yapmak istemiyorsanız evlenmeyin diyip geçiyorum.
Hocam biz resmiyette evli olmasakta 5. Yılımız şükürler olsun iyi ki tanıdım. Bunuda bir nişan ile tamamlamak sözleşme olmaz diye düşünüyorum.