Bir dişcide çalışmış olarak size söylediğim şey şudur ... Discinizi iyi secin nice hastalar geldi gitti dişlerini çekmişler olmaz diye ama kurtarılabilen dislermis bakildiginda bazen evet kurtarilamiyor eğer çok boşluk var ise protez önerilir ... Değilse impilant daha mantıklı neden protez önerildiği ne gelince bugün bı implant eğer Kore veya italyan ise tanesi 15 k ... Türk ise 10-12 k arasinda adam 4 dış yaptirsa dünya fiyat o yüzden ucuz olduğu için protez olur ... Önce diş çekilir ve yaklaşık 15 gün beklenir sonra gidip ölçü verilir köprü de yapılsa protezde yapılsa implantta yapılsa en az 15 gün beklenilmeli ... Sonra ölçü verilir ve yaklaşık 3-5 gün daha beklenir ve o ölçüden gelen malzeme yapılır köprü yapılırsa 3-5 gün beklemenize gerek yok dis etleri normale dönünce az kendini toplayınca yapılabilir ..geçmiş olsun